مقالات آرشیو خبر ها
خوب، بد، زشت !

خوب، بد، زشت !

هفته برای بیانکونری ها با بُردی که در برابر سمپدوریا بدست آمد به خوبی شروع شد اما به واسطه ی شکستِ برابر رُم و پانتومیم ِ اینتر در معامله ی ووچینیچ-گوارین شرایط برای یوونتوس پیچیده شد .

خوب:

یوونتوس این امکان را پیدا کرد که با آرامش خود را برای بازی هایِ بعدی آمده کند؛ به نظر می آید که این تنها نکته ی مثبتِ حذف از کوپا ایتالیا باشد .

همه دوست داشتند که در نیم ِ نهایی ِ کوپا ایتالیا بیننده ی بازیِ یوونتوس با ناپولی یا با لاتزیو باشند ، اما این می توانست کاهش دهد صلابت و تازیگی ِ یوونتوس را برای لیگ که مهمترین رقابتی است که یوونتوس باید ببرد . حذف از کوپا خیلی ناراحت کننده است اما به کونته این اجازه را می دهد که بهتر برنامه ریزی و تیم را آماده کند برای هفته های سختِ پیش ِ رو که یوونتوس باید پنجشنبه در لیگِ اروپا و یکشنبه در سریِ آ بازی کند.

بد:

وضعیتِ ووچینیچ و گوارین؛دو بازیکنی که قربانیِ شرایطی هستند که مدیریتِ اینتر به وجود آورد.مشکل آن است که مدیریتِ اینتر در ابتدا پذیرفته بود که گوارین را واردِ معامله کند ، اما بعد ، به دلیلِ ترس از عواقبِ این کار ، معامله را به هم زدند با راه انداختن ِ این بحثِ ساختگی و نامفهوم که ووچینیچ شرایط ِ فیزیکی مناسبی نداشت.

زشت:

توهیر . این اندونزیایی مورد ِ زشتِ این هفته بود.ابتدا معامله را متوقف کرد ، شاید کسی این توصیه را به او کرده بود که معامله را متوقف کند ، سپس به صحبت درباره ی صداقتِ اینتر می پردازد ...
آیا ممکن است که از اندونزی به مدیریتِ یک باشگاه پرداخت ؟ جواب "نه" است !

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: